Aktuality

FIAT 500 COLLEZIONE SA VYDÁVA NA EURÓPSKE MÓDNE TURNÉ

  • Nový Fiat 500 Collezione absolvuje turné po európskych hlavných mestách módy vrátane Londýna, Berlína, Madridu a Paríža.
  • Nová špeciálna edícia Collezione, ktorá vzdáva hold nadčasovému štýlu modelu 500 sa predstavuje v nádhernom dvojfarebnom prevedení karosérie Primavera, ktorý dokonale ladí s jarnými dňami.
  • Mirror predstavuje prvú špeciálnu edíciu venovanú celej rodine 500, evolúcii ikony značky Fiat, ktorá po celom svete oslovila už milióny zákazníkov.
  • Onedlho sa v éteri objaví nová ironicky poňatá reklamná kampaň „500 Collezione. Inspired by itself", ktorá prezentuje módnu povahu vozidla prostredníctvom jeho exkluzívnych kombinácií farieb a materiálov, ohromujúcej pozornosti k detailom a štýlovej osobitosti.
  • Nový Fiat 500 vo svojom jedenástom roku života pokoril ďalší rekord, s viac ako 58 000 predanými vozidlami zaznamenal svoj najlepší prvý štvrťrok.

 

Vzrušujúce turné, ktoré privedie špeciálnu edíciu 500 Collezione do hlavných európskych miest módy začne v Miláne. Štýlový model sa predstaví vo svetlách reflektorov, na červenom koberci a pred hľadáčikmi fotoaparátov a zrakmi vplyvných osobnosti doslova ako filmová hviezda. Fiat 500 Collezione po návšteve najväčšieho talianskeho mesta módy zamieri do Londýna, Berlína, Madridu a Paríža. Každé z týchto okúzľujúcich a symbolických miest má svoju osobitosť, ktorá z neho robí jedno z najvýznamnejších miest štýlu, umenia a módy.

Nový Fiat 500 Collezione privítajú majitelia Fiatov 500 a rad členov oficiálnych klubov 500, ktorí sa tak na vlastné oči stretnú s novým modelom oslavujúcim nadčasový štýl a dizajn 500, jeho ikonický vzhľad a osobitosť, ktoré sú vždy trendy. Fiat 500 je nadčasovou ikonou čo potvrdzujú aj jeho výsledky predaja. Vo svojom jedenástom roku života zaznamenala päťstovka najlepší predajný výkon za prvý štvrťrok s 58 000 predanými vozidlami.

Schopnosť pútať pozornosť pripomína aj reklamná kampaň „500 Collezione. Inspired by itself", ktorá sa už čoskoro objaví vo vysielaní po celom svete. Prostredie tohto filmu tvoria ulice Madridu, jedna zo zastávok európskeho turné modelu 500 Collezione. Reklamu vytvorila kreatívna agentúra Leo Burnett a réžie sa ujal Lazlo Kadar. Originálne a ironicky poňatá reklama bude vysielaná na internete aj v televízii a zobrazuje Fiat 500 Collezione ako vrcholný model zvyknutý na pozornosť všade tam, kde sa objaví.

Reklama zobrazuje elegantný automobil s dvojtónovou karosériou opatrenou radom selfie tyčiek s chytrými telefónmi miesto tradičných kamier. Fiat 500 Collezione ich prostredníctvom postupne predstavuje svoje štylistické detaily. Posledný obraz spotu patrí dvojici vozidiel 500 Collezione, pred ktoré sa stavia modelka, ktorá bola celý čas zanedbávaná. Režisér však modelke naznačuje, aby obraz opustila, pretože skutočnou modelkou je päťstovka. Toto poňatie sa k ikonickému talianskemu majstrovskému dielu dokonale hodí. Tento automobil po celé desaťročia ovplyvňoval módu, spoločnosť aj zvyky, čo je zhrnuté aj pod výstižným sloganom „Forever cult".

Pre uvedenie tohto výnimočného modelu je už všetko pripravené. Vozidlo je v dokonalom štýle 500, a to predovšetkým vďaka svojej osobitosti, ktorá vychádza z ohromujúcej pozornosti venovanej detailom aj exkluzívnym kombináciám farieb a materiálov.

Model 500 Collezione predstavený na nedávnom autosalóne v Ženeve je päťstovkou telom aj dušou a stelesňuje všetky vlastnosti talianskej ikony, ktorá je už 60 rokov vždy módna, a napriek tomu verná sama sebe. Toto naozajstné majstrovské dielo dokázalo ovplyvniť celý automobilový svet a stalo sa zdrojom inšpirácie pre umenie, módu a dizajn.

Špeciálna edícia Fiat 500 Collezione je k dispozícii vo verzii hatchback aj kabriolet a využíva štylistické detaily, ktoré sú moderným poňatím tradičných dizajnových riešení svojho predchodcu, vrátane chrómovaných prvkov na nárazníku, kapote aj na krytoch vonkajších spätných zrkadiel. K dispozícii je vo vybraných odtieňoch vrátane voliteľného dvojfarebného prevedenia Primavera (biela a sivá) a Acquamarina (biela a zelená). Ponuku dopĺňa slonovinový odtieň Taormina, biely odtieň Gelato alebo modrý odtieň Blu dipinto di Blu. Všetky prevedenia sú charakteristické špecifickou trojitou linkou okolo celej karosérie v odtieňoch sivá/biela/sivá a 16palcovými zliatinovými kolesami. Veko batožinového priestoru potom zdobí chrómovaný nápis Collezione.

Rovnakou zdržanlivou eleganciou sa môžu pochváliť aj interiéry. Prístrojový panel je vyvedený v danom odtieni karosérie, v prípade dvojtónových verzií Primavera a Acquamarina v bielom, respektíve zelenom odtieni. Svieže téma pokračuje tiež dvojfarebnými pruhovanými sedadlami (sivá horná časť v slonovinovom odtieni) so slonovinovou hornou časťou a vygravírovaným logom 500. Logo 500 Collezione zdobí tiež predné koberčeky.

Nová špeciálna edícia ponúka to najlepšie aj z hľadiska konektivity. Na želanie je k dispozícii infotelematický systém Uconnect 7" HD LIVE s integrovanými funkciami Apple CarPlayTM a navigáciou TomTom. Technologické možnosti vozidla zahŕňajú aj 7palcový TFT displej vodiča, ktorý je najväčší vo svojej kategórii a audio systém Beats určený skutočným milovníkom hudby. Špeciálna edícia je k dispozícii so všetkými motorizáciami ponúkanými v rámci radu 500.

Štýlový, módny a technológiami nabitý Fiat 500 Collezione je najnovšou poctou ikone značky Fiat a pokračuje v tradícii limitovaných edícií, ktoré značka uviedla na trh v rámci osláv 60. výročia Fiatu 500. Fiat 500 bol vždy vozidlom, ktorý stanovoval trendy vo svojej triede, a pritom zostával vždy sám sebou. Často sa ale objavoval v rôznych, však zakaždým exkluzívnych verziách. Špeciálne edície sú pritom jedným z tajomstiev večnej mladosti radu 500. Medzi najobľúbenejšie edície posledných desiatich rokov patrí 500C by Gucci, 500 by Diesel, 500 Riva alebo 500 Anniversary a 500 Anniversario, ktoré boli určené pre oslavy 60. výročia radu 500. Nový Fiat 500 Collezione je impozantným príkladom najlepšej talianskej tradície, ktorá dnes víťazí po celom svete vďaka elegancii, štýlu a neustálym inováciám.

 

Turín, 19. apríla 2018